Acasă » Returnare și garanție
Produsele magazinului nostru online sunt însoțite de certificate de garanție, care oferă dreptul la reparații în cazul descoperirii unor defecte de fabricație.
Cumpărătorul și Vânzătorul au toate drepturile prevăzute de Legea „Cu privire la protecția consumatorilor” nr. 105-XV din 13.03.2003.
Pentru întrebări legate de reparațiile în garanție și post-garanție, vă puteți adresa la adresa: Chișinău, str. Ginta Latină 13/1, of. 117; tel.: 069121292
În cazul defecțiunilor și/sau la descoperirea unor defecte de fabricație ascunse, certificatul de garanție oferă dreptul la reparații gratuite în garanție în serviciul de reparații pe durata perioadei de garanție, care se calculează din ziua achiziționării.
Condiția pentru serviciile de garanție gratuite ale produselor în perioada de garanție stabilită este: instalarea corectă, exploatarea și lipsa deteriorărilor mecanice cauzate de Cumpărător. La solicitare, este necesar să prezentați: bonul și/sau factura fiscală și certificatul de garanție.
Produsul este exclus din garanție în cazul încălcării regulilor de instalare, precum și încălcării regulilor de transport, depozitare, exploatare și întreținere.
Clientul are dreptul să refuze produsul comandat în orice moment înainte de a-l primi și după primirea acestuia, sau să schimbe produsul în termen de 14 zile conform și ținând cont de toate prevederile LEGII Nr. 105 din 13.03.2003 privind protecția consumatorilor.
Produsul nu este supus returnării sau schimbului în următoarele cazuri:
Trebuie să fie păstrate: integritatea și toate componentele ambalajului, setul complet al produsului, originalele documentelor care confirmă achiziția produsului.
Încălcarea oricăruia dintre aceste puncte oferă Administrației dreptul de a refuza Cumpărătorului schimbul sau returnarea produsului.
Restituirea costului produsului, condițiile și termenele se efectuează conform legislației în vigoare a Republicii Moldova.
Organismul autorizat cu funcții de protecție a drepturilor consumatorilor este: Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței
Adresa: Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 78
Telefon: (022) 51-51-51; 0-800-28-028
Email: consumator@apc.gov.md
Website: consumator.gov.md
Examinarea reclamațiilor se face la prezentarea bonului de casă sau a altui document care confirmă achiziționarea produsului sau serviciului.